دلم گرفته....

متن مرتبط با «ماهگردمون» در سایت دلم گرفته.... نوشته شده است

ماهگردمون مبارک ❤

  • نیلوبلاگ

    از آن لحظه که تو را دیدمهر ثانیه با خود گفتم:حیف از آن همه روزی که بیهوده گذشتبیهوده یعنی: بدونِ تو...بیهوده یعنی باران باشدو من بدون تو قدم بزنم...بیهوده یعنیبه چیزی جز تو فکر کنم...بیهوده یعنی تمام روزهاییکه تو نبودی...من چیزی به نام زندگی را آغاز کردمپس از حضورِ “تو” ....بیستمین ماهگردمون مبارک زندگیم❤دوستت دارم جانِ دلم❤...

    ادامه مطلب