از آن لحظه که تو را دیدم
هر ثانیه با خود گفتم:
حیف از آن همه روزی که بیهوده گذشت
بیهوده یعنی: بدونِ تو...
بیهوده یعنی باران باشد
و من بدون تو قدم بزنم...
بیهوده یعنی
به چیزی جز تو فکر کنم...
بیهوده یعنی تمام روزهایی
که تو نبودی...
من چیزی به نام زندگی را آغاز کردم
پس از حضورِ “تو” ....
بیستمین ماهگردمون مبارک زندگیم❤
دوستت دارم جانِ دلم❤
دلم گرفته.......ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84