تو باشی و هوای بهار و من
قدم به قدم فدایت میشوم
تو باشی، از لحظههای دلتنگی جلو میزنم
به تمام درهای بسته دهن کجی میکنم
به بن بست ها، به خیابانهایی همه با یک نام …
دوست دارم تو باشی و من نشانیها را گم کنم، راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کم حواس خانه آن جاست که تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم بهارت مبارک عشقم
یک عید دیگه همباهمدیدیم درسته کنارمنبودی دستت تو دستمنبود اما تنها دعای تحویل سالم خودت بودی ❤
دلم گرفته.......ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86