خوشبختی....

خرید بک لینک

خوشبختی واسه هرکسی یه معنی داره...

یکی خوشبختی رو تو ازدواج بچه هاش میبینه

یکی خوشبختی رو تو بدنیا اومدن بچش میبینه

یکی طعم خوشبختی رو وقتی میچشه که به یارش میرسه

یکی خوشبختی رو تو پول و ماشین و خونه میبینه

یکی میگه اگه شوهرم دوستم داشته باشه خوشبختم

یکی میگه خوشبختی یعنی خنده های مامان و بابام

یکی دیگه ام خوشبختی رو تو خنده های خودش میبینه

ولی واقعا خوشبختی چیه طعمش چجوریه

چیه که ما تاحالا تجربه اش نکردیم که تاحالا طعمشو نچشیدیم

شایدم چشیدیم ولی یادمون نیست

شاید خوشبختی خنده هات باشه یا مثلا وقتی دستمو میگیری بگم خوشبختم یا وقتی زنگ میزنی و حالمو میپرسی خوشبخت باشم....

اما خوشبختی از نظر من اینا نیست

خوشبختی یعنی بدون هیچ دغدغه ای کنارت زندگی کنم یه زندگی آروم هیچوقت ازت انتظار یه زندگی مرفه و خیلی تجملاتی رو ندارم ولی منم از بچگی آرزوهایی داشتم واسه خودم

همه ی دخترا تو رویاهای بچگیشون لباس عروس سفید میپوشن دوماد رویاهاشون با دسته گل میاد دنبالشون میرن تو خونه رویاییشون زندگی میکنن ....

منم مثل خیلی از دخترا همین چیزارو تو بچگی آرزو داشتم فکر نمیکنم چیز زیادی باشه ....

امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن و طعم واقعی خوشبختی رو بچشن:)

دلم گرفته.......

ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:22

صفحه بندی